Followers

Urdu Poetry : ZINDAGI KI TAREEKH │ MUNEER AHMAD FIRDAUS │ Hindi Poetry │ Lafz Kabhi Marte Nahi

Urdu Poetry : ZINDAGI KI TAREEKH │ MUNEER AHMAD FIRDAUS │ Hindi Poetry │ Lafz Kabhi Marte Nahi


Poem: Zindagi Chehra Mangti Hei Poet: Muneer Ahmad Firdaus Voice: M.Usman Ali #ZindagiChehraMangtiHai #LafzKabhiMarteNahi #MUsmanAli #UrduPoetry #HindiPoetry For More Videos, Subscribe Our channel Press The Bell Icon https://www.youtube.com/c/LafzKabhiMarteNahi آج زندگی کی تاریخ تھی اور وہ اس کے سامنے چیخ رہی تھی جس نے آنکھوں پر سیاہ پٹی باندھ رکھی تھی ''اب میں بے چہرہ کیسے جیوں؟ میں نے تو اپنا چہرہ کاٹ کاٹ کر بے چہرہ نسلوں میں بانٹ دیا میری کور چشمی گواہ ہے کہ میں نے اپنے سبھی منظر بے منظر آنکھوں کو دے دئے میری تمام خواہشیں نئی نسل نے بیچ کر اپنی آرزوئیں خرید لیں ہنسنے کے لئے میرے پاس اب ہونٹ نہیں ہیں نسلوں کو دھوپ سے بچاتے بچاتے جب سر میں چاندی اگ آتی ہے تو نسلوں کے خون میں سفیدی کیوں دوڑنے لگتی ہے؟ ہر طرف میرے ہی دئے ہوئے چہرے گھوم رہے ہیں اور میں اپنا چہرہ ڈھونڈ رہی ہوں آخر بے چہرہ ہو کر کیسے جیا جا سکتا ہے؟'' مگر اس کی آنکھوں پر تو پٹی بندھی تھی وہ کیسے بے چہرہ زندگی کو دیکھتا؟ اس کے ہاتھ سے جڑا ترازو کانپنے لگا اس کے پاس نئے چہرے نہیں تھے اور اس نے زندگی کو ایک لمبی پیشی دے دی #besturdupoetry #besthindipoetry #urdupoetry #hindipoetry #sadpoetry #lovepoetry

Post a Comment

Copyright © Lafz Kabhi Marte Nahi | Powered by Ali Brothers | Designed by OddThemes