Followers

Urdu Poetry : Jahannami ( Main Apne Gham Se Zinda Huun ) -  جہنمی│ Javed Akhtar - جاوید اختر │ Hindi Poetry

Urdu Poetry : Jahannami ( Main Apne Gham Se Zinda Huun ) - جہنمی│ Javed Akhtar - جاوید اختر │ Hindi Poetry


Poem: Jahannami ( Main Apne Gham Se Zinda Huun - میں اپنے غم سے زندہ ہوں ) Poet: Javed Akhter Voice: M.Usman Ali #Jahannami #MainApneGhamSeZindaHuun #LafzKabhiMarteNahi #javedakhter #UrduPoetry #HindiPoetry #MUsmanAli For More Videos, Subscribe Our channel Press The Bell Icon https://www.youtube.com/c/LafzKabhiMarteNahi میں اکثر سوچتا ہوں ذہن کی تاریک گلیوں میں دہکتا اور پگھلتا دھیرے دھیرے آگے بڑھتا غم کا یہ لاوا اگر چاہوں تو رک سکتا ہے میرے دل کی کچی کھال پر رکھا یہ انگارا اگر چاہوں تو بجھ سکتا ہے لیکن پھر خیال آتا ہے میرے سارے رشتوں میں پڑی ساری دراڑوں سے گزر کے آنے والی برف سے ٹھنڈی ہوا اور میری ہر پہچان پر سردی کا یہ موسم کہیں ایسا نہ ہو اس جسم کو اس روح کو ہی منجمد کر دے میں اکثر سوچتا ہوں ذہن کی تاریک گلیوں میں دہکتا اور پگھلتا دھیرے دھیرے آگے بڑھتا غم کا یہ لاوا اذیت ہے مگر پھر بھی غنیمت ہے اسی سے روح میں گرمی بدن میں یہ حرارت ہے یہ غم میری ضرورت ہے میں اپنے غم سے زندہ ہوں #besturdupoetry #besthindipoetry #urdupoetry #hindipoetry #sadpoetry #lovepoetry

Post a Comment

Copyright © Lafz Kabhi Marte Nahi | Powered by Ali Brothers | Designed by OddThemes